الدوحیل و پرسپولیس امروز در چارچوب بازی‌های دور دوم مرحله گروهی فصل ۲۴-۲۰۲۳  لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می‌روند. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات مربوط به بازی الدوحیل و پرسپولیس. این بازی را می‌توانید با بالاترین ضرایب در سایت شرط بندی بت فوروارد پیش‌بینی کنید.

پیش‌بینی بازی الدوحیل در مقابل پرسپولیس

ما اعتقاد داریم که تیم پرسپولیس قابلیت گلزنی در مقابل تیم الدحیل را دارد، اما این احتمالاً برای جلوگیری از شکست کافی نخواهد بود.

پیش‌بینی ما یک بازی بسیار نزدیک با برتری 2-1 به نفع تیم الدحیل پس از 90 دقیقه است. ما انتظار داریم که این بازی به طور کلی متعادل باشد.

تیم الدحیل در چهار بازی خانگی اخیر هیچ باختی نداشته است.

تیم الدحیل در دو بازی اخیر بیش از 1.5 گل به ثمر رسانده‌است.

تیم پرسپولیس در سه بازی اخیر بیش از 1.5 گل را دیده است.

تیم پرسپولیس در هشت بازی خارج از خانه اخیر هیچ باختی نداشته است.

تاریخچه تقابل‌های الدوحیل و پرسپولیس

مرور دیدارهای اخیر میان تیم‌های الدحیل و پرسپولیس از تاریخ 23/05/2017 نشان می‌دهد که تیم الدحیل در 3 دیدار و تیم پرسپولیس در 2 دیدار برنده شده است، و یک بازی نیز مساوی شده است.

فرم تیم الدوحیل

الدحیل اگرچه موفق به گلزنی دربازی‌های اخیر شده است؛ اما در آخرین بازی‌های خود نتوانسته حریفان خود را به‌خوبی متوقف کند. نگاهی به 6 بازی اخیر آن‌ها نشان می‌دهد که الدحیل در 5 بازی از آن‌ها در دفاع متزلزل بوده و در 5 بازی نیز موفق به گلزنی شده است. بااین‌حال، ما باید ببینیم که آیا چنین روندی در این بازی ادامه خواهد یافت یا خیر.

 اخبار و مصدومیت‌های تیم الدوحیل

مشکلات زیادی وجود ندارد، و تنها نگرانی مربی تیم الدحیل مربوط به‌سلامت فیزیکی یک بازیکن است. ادمیلسون جونیور (مصدومیت مچ پا) در بازی شرکت نخواهد کرد.

فرم تیم پرسپولیس

بعد از شکست در آخرین بازی خود در مقابل تیم النصر در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، تیم پرسپولیس و امیدوار است که نتیجه بهتری در این بازی بگیرد.

نگاهی به 6 دیدار اخیر آن‌ها نشان می‌دهد که در 5 بازی از آن ها حداقل یک تیم در بازی نتوانسته گلی به ثمر برساند. در این بازی‌ها، تیم‌های حریف مجموعاً 8 گل زده‌اند و تیم پرسپولیس 9 گل به ثمر رسانده است.

اخبار و مصدومیت‌های تیم پرسپولیس

با داشتن یک ترکیب تقریباً کامل و بدون مصدومیت در ترکیب تیم، مربی تیم پرسپولیس یحیی گل محمدی هیچ نگرانی فیزیکی در آستانه این بازی ندارد. تنها مهدی ترابی در این بازی در دسترس نیست.